Reggeltől estig(?) az irodában

HTML

Tudtam bazdmeg, tudtam!

2007.11.04. 18:37 | Gabryel | 1 komment

Tudtam, hogy ez lesz belőle. Mármint abból, hogy hazahozom a munkát, de aránylag nem volt más választásom. Csak most kezdtem bele, ellébecoltam majd 2 napot. Olyan az egész, mint magyarázat és segítség nélkül felkészülni egy gazd.matek vizsgára, számodra ismeretlen témakörből. Csak nézed és nézed az egyenleteket, magadtól kell megérteni mi-hogy-merre, de nemigen tudod ellenőrizni, mert nincs megoldásköteted. Eléggé ideges a gyomrom.

Úgy érzem a hozzáállásommal van a gond. Ez egy pilot process/exercise. Vagyis még senki nem csinált ilyet és gyakorlatilag azt vizsgálom, hogy az elképzelés/elmélet milyen hatásfokkal ültethető át a gyakorlatba, ha egyáltalán átültethető. Tehát gyakorlatilag nincs mit elrontani rajta. Mégis úgy érzem, ha nem sikerül megcsinálni, akkor az azért van, mert elbasztam/fogyatékos vagyok. Lehet túl erős bennem a bizonyítási vágy (vagy inkább kényszer) és ezzel szabotálom saját magam. Sajnálatos módon én inkább nyugis körülmények között vagyok kreatív, nem szélsőséges határidőknél. Úgy tűnik másodlagos feladatként ezen kell változtatnom: átvedleni Gáborból Rodney McKay-be.

A bejegyzés trackback címe:

https://hivatalipatkanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr33218259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baromméter 2008.01.04. 15:03:07

Próbálj elvonatkoztatni a körülményektől. Hátha sikerül.
süti beállítások módosítása