Reggeltől estig(?) az irodában

HTML

Szívás, mázli, szívás

2007.11.01. 09:19 | Gabryel | Szólj hozzá!

Ez jellemzi a reggelemet. Első körben a BKV szivatott meg a munkaszüneti napos menetrenddel. Ahelyett, hogy 2-3 percet vártam volna egy buszra, ami elvisz az Örsre, 10 percet vártam a buszra, ami elvisz ahhoz a buszhoz, ami elvisz az Örsre, amire szintén 10 percet vártam. Nettó 20 perc késé elkönyvelve.

Szerencsémre az asztalomon megtaláltam a Novemberi felnőtt bérletemet, amiről tegnap azt hittem simán elhagytam. Borzasztó kellemetlen lett volna. Pénzügyi gyakorlattal rendelkező barátom tanácsára már Kedden eladtam a fecnit, amit tegnap kaptam kézhez. Ha nem kerül elő bukom az üzletet és nemhogy ingyen kapok bérletet + egy kis pénz is lesz, hanem még én fizetek a bérletért. Ugye milyen jó, hogy előkerült?

Nettó 20 perc késés. Ennyi különbözteti meg a kényelmes reggelit a gyors zabálástól (nekem az utóbbi jutott). Egy mítingre siettem 9re. Előtte még gyorsan átfutottam azt a pár levelet, ami érkezett és meg is találtam köztük a míting új időpontját, természetesen átütemezték. Ezért siettem ennyire mindennel. Szívás.

A míting rikveszt ápdét reggel fél 8 ELŐTT érkezett. Hát igen. Ha valaki úgy gondolja Szabi barátunk sokat dolgozik javaslom beszélgessen el ezzel a fickóval.

A bejegyzés trackback címe:

https://hivatalipatkanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr32214976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása