Reggeltől estig(?) az irodában

HTML

Weird

2007.11.17. 17:27 | Gabryel | Szólj hozzá!

Na, ez elég meredek. Korábban írtam, hogy megpusztult a lejátszóm. Körbenéztem a neten a rajongói fórumon és nem én voltam az egyedüli, aki így járt. Voltak megoldások bőven, így sorban elkezdtem kipróbálni őket. Egyik se működött, a legdurvább még hátra volt, de nem volt rá időm/energiám. Ma nekiálltam, letöltöttem a megfelelő programot és épp készültem erőszakos behatolást végezni a kis ketyerém puha-árujába (software), amikor egyszerűen bekapcsolt. Nem magától, csak az előkészület része lett volna, hogy az on/off és menü gomb együttes nyomvatartásával kell a gépre kötni. És bekapcsolt. De nem csak úgy simán, alapállapotba. Pontosan azt a számot hozta be, amelyiknél kikapcsoltam szerdán. 3 napra bekómál, aztán hirtelen magáhoztér. Szeszélyes egy ketyere . . . biztos, hogy nő.

A bejegyzés trackback címe:

https://hivatalipatkanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr7232241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása