Reggeltől estig(?) az irodában

HTML

audioterror

2007.11.05. 16:11 | Etti | 1 komment

whoa

ma megkaptam tyúkszaros életem első beszéjjésokfigyelőmunkatársfülehallatáraangolul feladatot. jól felhívott mr LOCKSTOCK... a szokásos confcall legalább külön szobában zajlik, ott mán nem parázok. de itt szépen mindenki figyelt, kb tizenhúsz kollégám van itt rögvest előttem... lányos zavaromban (a csávó f4kor hívott) egy ízes gúdmorningot beffentem rá. az a jó hogy a kollégáim nem röhögtek... ááánem

a kedves ügyfél pedig vagy lenyelt egy tweedzakót, vagy simán ísztlándöni, nemtom, de olyan kiejtése volt, hogy kihangosítottam és mindenki bekussolt mert senki se értette. köff... szóval megkaptam a tipikus CSÍRSZMÁJT (cheers mate) és FÚTBÓ IZ BE'ÖR DEN BÉJZBÓ pronáunsziéjsönt. fákken.

még mindig forró a fülem, annyira szorítottam rá a telót. nembaj, hétvégén glazgóban a hurkazabáló szoknyások fognak kikészíteni nyelvértésileg. bleörgh

na SEE YA

A bejegyzés trackback címe:

https://hivatalipatkanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr63219249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabryel 2007.11.05. 17:51:24

höhö, na szép. én is szeretem, amikor váratlanul angolul kezdenek telefonálgatni. világbajnok vagyok telefonon-keresztüli-névnemértésben, de már gyakorlott vagyok, nem kérdezem meg újra, mert a) úgysem érteném 4dikre sem b) úgy mégnagyobb ciki lenne, hogy nemtudom a nevét, pedig 2szer is elmondta. A heti confcall már itt is jól megy, ugyan van egy Mrs Informer Snow, de már őt is kezdem érteni. Ennek örömére kaptam még heti 2 vagy 3 újabb confcall-t, érdeklődve várom az eredményt.
azért glazgó miatt annyira nem sajnállak :)
süti beállítások módosítása