Reggeltől estig(?) az irodában

HTML

Szétcsúszva

2007.11.22. 18:12 | Gabryel | Szólj hozzá!

Elég busy (kiejtés tetszés szerint) volt az elmúlt pár nap, rengeteg kellemes dologgal tarkítva. A conf.call-okat kezdem megszokni. Ma lemondtak egyet, azt hittem ünnepnap lesz, de csak azért tették át holnapra, mert ma egy másik volt helyette. De azt legalább lezavarták 10 perc alatt.

Megkezdődött az adatbázis tisztítás/frissítés első fejezete. SOK levelet kellet kiküldenem (és még nem végeztem), de ami igazán élvezetessé teszi a dolgot, hogy ezekre válaszolnak is. Jobb esetben. Rosszabb esetben még vadászni kell a népet a válaszért.

Nagyon dekoncentrált vagyok mostanában. Akármit csinálok mindig máson jár az agyam. Érthetetlen. Ennek finomabb eredménye lett, hogy a kiküldözgetett mailek-ben néha elfelejtettem átírni a címzett nevét a levélen belül (sablon levelek). Kicsit durvább volt, amikor XY megszólítást kapott a címzett, a levél amolyan "Tisztelt Senki!" hangulatot kapott. Nem győztem bocsánatot kérni a rögtön rákövetkező levélben...

A bejegyzés trackback címe:

https://hivatalipatkanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr70238530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása