Reggeltől estig(?) az irodában

HTML

Büdös humor

2007.12.06. 09:49 | Gabryel | Szólj hozzá!

Eluralkodott a Mikulás-hangulat itten nálunk, kaptam csokikat meg minden és a kollégák is lazább hangulatban vannak, így helyénvalónak éreztem (mások nevében is) kiküldeni eme kedves levelet az egész épületbe:

"Kedves (épület neve) Kollegínák és Kollégák,

Szomorú, de hatalmas önüralmam ellenére sem bírtam megállni, hogy ne írjak egy levelet.

Csak jó reflexeimnek köszönhető, hogy a nyagykonyhában lévő, a néhai üdítő-autómata mellett álló hűtőt kinyitva időben félre tudtam ugrani egy veszett paradicsom támadása elől. Elmenekült, sajnos nem értem utol. A hűtőben lassan komplett ökoszisztéma alakul ki, aminek térnyerését a "Microbes Stop!" matrica sem tudja meggátolni.

Szeretném megkérni a parfüm illatúnak legkevésbé sem mondható biológiai kísérlet (ami nyilván arra irányul, hogyan lehet már elhunyt és átsütött szárnyasokat újra életre kelteni, illetve hogyan lehet zöldségeket addícionális eszközök alkalmazása nélkül színváltoztatásra bírni) tulajdonosait, hogy életre kelt ebédjüket távolítsák el az amúgy egészen más célokra tervezett hűtőből.

Előre is köszönöm.

Kellemes napot!"

A bejegyzés trackback címe:

https://hivatalipatkanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr6254086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása